BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 28, 2011

"misi diteruskan"

assalamualaikum.
nampakya apa yang aku nyatakan pada post awal tahun ni hampir berlaku..

aku semakin terlupa kepada blog ini..walaupun aku sekarang dilanda musim peperiksaan akhir semester, aku akan tetap meneruskan misi aku...tidak kira sependek mana pun post aku, tidak kira tidak semenarik mana pun post aku..aku akan tetap post juga..haha..apa la yang aku merepek..ni mesti sebab study terlebih masa ni, tak pun sebab dah mengantuk, tiba-tiba teringat pula kat blog yang tidak ter'update' ni...kita sudah mula mendekati tahun 2012, baru sekejap rasa tahun 2011 memulakan harinya, kini kita di penghujung tahun...sedar tak sedar, jangka hayat kita pun semakin pendek, semoga kita dimurahkan rezeki untuk hidup...amiin ya Allah...sudah lewat sekarang, aku rasa aku patut tidur dahulu, esok kena bangun awal-awal untuk study...insyaAllah..selamat malam dan 
assalamualaikum

0 comments: