BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 31, 2011

assalamualaikum
sekarang dah masuk 31hb Disember 2011..
dalam masa 23 jam dan 45 minit lagi, kita akan memasuki tahun 2012, 
dan aku masih meneruskan misi aku, tidak rela melihat blog ini dibiarkan begitu sahaja..
ini la nama dia kerja last minit..
aku pun tak tahu kenapa aku bersemangat benar untuk cukupkan post aku untuk tahun ini..
aku seperti tidak rela melihat post tahun ini tidak mencukupi..
aku tidak rela melihat blog yang aku telah bina ini, 
usang
berhabuk
bersawang
kerana aku sayang blog ini..
namun, selama ni aku sibuk, maafkan aku,
dalam kesibukan itu, hati aku masih terdetik untuk meng'update'kan kamu..
aku tidak menjanjikan post yang banyak, namun aku akan berusaha memberikan apa yang terbaik
assalamualaikum

mood:sedih

0 comments: