BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 4, 2011

"Segmen Kami Blogger Baru"

Assalamualaikum

Hari ni aku nak sertai satu segmen yg dipanggil
"Segmen Kami Blogger Baru" dari blog Amzar
Kalau x salah aku, ni lah segmen pertama aku masuk
Dulu org tag aku pun aku x pernah kisah pun
Tapi dulu laen, sekarang laen
Thank kepada Faris CJ kerana tag aku

Then, kalau mengikut segmen ni aku kena tag 3 org blogger
Jadi aku nak tag 3 org sahabat blogger lame aku
Che Nati

Sudi-sudikanlah diri anda untuk tag ini

Then blog yang selalu aku bukak tiap hari adalah rahsia sebab blog politik
hehe
Tapi ada satu blog yang selalu aku bukak time free
Blog ni santai je

chow...zufff

2 comments:

Faris CJ said...

Baru nak aktif la ni.. puah duk uia la tu

Sang Pemimpi said...

haha..bkn gitu, jeles tngk follower mu..haha