BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 19, 2009

Kelantan Oh Kelantan!!!!

assalamualaikum

ak xtau la korang tau ke x psl ni..
tpi ak konfem korang mesti tau psl hal ni..
klu korang x tau msti korang ni mcm katak di bwh gelas la...
ni smua psl rusuhan kt stadium sultan mohamad ke 1v tu la...
gram tol ak...bkp psl pe..geram psl FAM tu la...
slalu bgi hkuman sblum siasat...dh jtuh hkman bru nk siasat..
undang2 mne la FAM ambek...

lgi satu..psl halim nafi..korang tau x knape dye pkul pemain n9 tu...
ni smua psl psngn adik beradik kegilaan prmpuan kt mlysia tu la...
kuang ajr tol...jgn mrh la klu korang mnat gak ngn mamat 2 orng tu..
slh stu drpd diorng la yg start dlu..ak pn x ingt nma ape ntah...

ak nk tnye stu soklan...
ade ke ptut polis tampar bdk kecik..ape daa...
tu orng pkat mrh tu..
dh la lmpar bom gas kna mata orng..x psl2 buta mata bdk tu..cian dye

tpi xpe lah..bnda yg dh jdi nk wat mcm mne kan...
hehe...yg baek dijdikan tauladan...yg bruk kta buang je la...
akhirnya smlm...klntan dh brjaya mngalahkan n9...
dan lyk ke final piala FA(bkn fatin atiyah ek..jgn koya lok)
akhirnya..
Kelantan dh brjaya merealisasikan fantasinye untuk ke final....

anyway
make your fantasy becomes reality



p/s:tertanye2 ke mne terengganu prgi?

1 comments:

faA fatin said...

haihh..
mekaseh la ade nme aku..
glemer!glemer!
hohoho;)


weh,jgn nk kutuk tganu yer!
huhuhu.